sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Sukkakurssi

Olin viikonloppuna Järvenpään Lentävässä lapasessa sukkakurssilla. Sieltä sai oppia oikeastaan ihan mihin vaan mieltä askarruttavaan sukka-asiaan, mutta lähinnä aiheena oli Magic loop ja erilaiset kantapäät.





Kati ope

Iloisia sukankutojia

Tässä magic-looppi-yritelmäni, näin äkkisältään ei ollu mun juttuni, kudon paljon rivakammin yhtä sukkaa viidellä puikolla. Mutta kiva oli oppia tämäkin.

Mutta tämä tiimalasikantapää olikin sitten mun juttu!

Ja taas hurahdin ostamaan parit kerät sukkalankaa.... :D
Oli niin mehukkaan värisiä!


5 kommenttia:

  1. Näinhän se on, ei oppi ojaan kaada ja sittenhän tietää, kun on kokeillut ;-)
    Stemppiä!

    VastaaPoista
  2. Juu mukavaa oli meillä!!!kiitos seurasta!

    VastaaPoista
  3. Kiva, että opit sen tiimalasin, tykkään siitä myös ja jos vielä opetat mulle miten saan sen tarpeeksi tiukalle ettei tule reikiä :)

    VastaaPoista
  4. juu Terhi, siinä pitää muljauttaa tosi kireästi, niin ei jää reikiä :D.
    Kiitos kommenteista!

    VastaaPoista
  5. Siellähän sitä ollaan niin iloisena taas :) Mua ei kans sytytä tuo magic loop, mutta tiimalasi kyllä! Tänne tarvii siis oppia kiitos :)

    VastaaPoista