sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Välipäivähommia

Niin vaihtui vuosi ja joulukin on jo osin siivottu pois. Ihanaa ollut vietellä näitä välipäiviä ihan kotosalla aina välillä kästöitä puuhastellen. Anskun kanssa viihdytimme itseämme lauantaina hieman shoppaillen...kangas-ja lankakaupassa. Kuulangasta tarttui matkaan Tee Teen Baleno-lankaa, josta aion jonkinsorttista tuubia värkkäillä ja Pallaksesta joku pieni saa jotain pientä...☺

Nämä  sukat on kudottu Nalle-langasta joulupukilta saamani kirjan ohjeen mukaan.

Kauhea "neuloosi" on taas päällänsä!!!

6 kommenttia:

  1. Koneet käy ;-)
    Ja mitä isot edellä....

    VastaaPoista
  2. Kivan näköiset sukat! Täytyypä seuraavalla kotimaalomalla tutustua oikein teeteen valikoimaan, tähän saakka Novitan langat ovat olleet liian helppoja noukkia leipäkaupasta mukaan...

    VastaaPoista
  3. Onpas suloiset sukat! Mun täytyis kanssa päästä sinne Kuu-lankaan! Just eilen oli siitä Jaanan kanssa puhe siellä kyläillessä. Olinhan mä siitä joskus syksyllä kuullut, mutta unohdin koko kaupan olemassa olon!

    VastaaPoista
  4. Sekin näytti vähän paikalta jossa voi kutoa... Ja se kai järkkää jatkossa siellä jotain iltoja.

    VastaaPoista
  5. Aivan älyttömän kauniit sukat. Otapa kirja mukaan kun nähdään. Mä oon pari kertaa käyny Kuulangassa, mutta nykyään se on aina ollu kiinni kun oon menny ohi. Se on niin hassusti auki.

    VastaaPoista