sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Kätevä, Tekevä, Lukeva

 Aamutuimaan yhdeksän jälkeen hurautettiin Anskun kanssa messuille Lahteen. Keli oli haastava, hernerokkasumua koko Riksu-Lahti väli mennen tullen!!Tässä Anskun kännykkäotos jostain siltä väliltä.....


Tarttuihan sieltä taas mukaankin, ihanat pyyhkeet kummallekin muksulle harrastusten mukaan, mulle bambupyöröt, 6 metallikoukku ja Kauhavan kangasaitan Alize angora gold-tuubilankaa, josta meinaan vetäistä itselleni uudenkarheilla puikoilla tuubin!


Tämmönen olis melkein ihan must tehdä! Aivan ihana!


Ja voi että millaisia nukkekotiviritykisä siellä oli! Oli lyhtyyn tehtyjä.....

Oli kauniisiin laatikoihin värkättyjä.....



Hello Kitty-myymälä

Ja löytyihän sieltä ihan minun oma kalamyymäläni ;D



Ansku innostui kovasti aiheesta ja piti sitten vielä koukata kaupan kautta ostamassa sopiva lyhty, jotta pääsee aloittelemaan harrastusta. Siitä sitten ehkä tuonnempana kuvien kera.

10 kommenttia:

  1. Siis aivan ihan tosiaankin oli se lamppu, johon oli virkattu suojus!! Mä unelmoin semmoisesta sit ku ei oo noit koiruuksia...ja upeita nukkekoteja!! Tosi kiva jos Ansku innostui niiden teosta...kuvia sitten vaan työn etenemisestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai niin, koiruudet voi vähän häilätä kynttilähommat nurin....

      Poista
  2. Kivoja kuvia, teillä oli varmaan kiva päivä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä mukavaa, vaikka sain ensin melkein "raahata" Anskua lanka-ja käsityöhommien läpi! :D

      Poista
  3. Mun tarttee kaivaa Anskulle tuomisia nukkekoteihin liittyen... niitä löytyy :D

    VastaaPoista
  4. Eikä!!!Oikeesti?? vähänkö olis kivaa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks kirja löytyis missä on jotain ideoita ja ohjeita. Sitten on tullut itse tehtyä ja saatu jos jonkinlaista tarviketta nukkekotiin. Hauskin tai hulluin... olen vääntänyt papiljotteja mininä :P juu tiedä, olen pöllö!
      vinks... käy blogissa ja ota kategoria minit tai nukkiskerho ;)

      Poista
  5. No Terhillä niitä tosiaan löytyy ;) Mä näin tänään muuten Femmatorilla nukkekotijuttuja, mut siinä oli lappu että 4.11. pöytä tyhjennetään, jos ei ole sit saanut lisäaikaa. Mulla on jotain pientä jo mun tulevaan nukkekotiin, Terhiltä just sain inspiksen joku kesä...heh. Mut vielä ei ole sitä mummoakaan sinne kotiin, mutta mikäs kiire tässä olis ;) Ihana päivä teillä on varmasti ollut, paitsi toi sumu näyttää hurjalta!

    VastaaPoista
  6. Vautsivau. Upea reissu ollut teillä naisporukassa käsitöiden parissa. Jännä kuulla ensi viikonlopun jälkeen, että miten miäs sopeutuu messuelämään, jos siis lähtee sun kaa messuille. Kiitos vielä sinulle ja Annille lankasiskojen tapaamisesta. Kävittekö ostamassa mutakakkua?

    VastaaPoista
  7. Mutakakkua ei ole vielä ostettu, mutta aikeissa on! Ja meinaan "raahata" koko perheen ekskursiolle Tampereelle... ;D

    VastaaPoista